گردنبند Gucci اصل و اورجینال با بهترین کیفیت ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather ست مسافرتی کادویی 13 کاره، ماشین حساب و خودکار اسباب بازی 6 کاره خورشیدی اورجینال بدون نیاز به باتری و برق ....؟؟؟؟

.:عاشق تنها:.

دوستت دارم...این تعارف نیست...زندگی من است

....؟؟؟؟

 

 

گفتم كه نكن اي گل با ساز دلم بازي

گفتش كه دلت بردم ديگر به چه مي نازي؟


گفتم كه به هر سازت رقص دگري گردم
گفتش تو به اينگونه ، از خويش بتي سازي

 

گفتم كه زاحوالم آيا خبري داري؟
گفتش غزلت خواندم ، هي قافيه مي بازي


گفتم كه بخوان شعري در وصف دو چشمانم
گفتش كه به وصف تو ، چه شعر وچه آوازي

 

گفتم به چه نحوي تو فرهاد شدي اي گل؟
گفتش كه چه مي دانم تو ساحر پر رازي


گفتم كه توصيادي ، اين لحظه شكارم كن
گفتش كه نشستم تا ، تو تور بيندازي

 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تــــو چـــه میفهـــمی حال و روزٍ کســــی را که دیگــــر هیـــچ نگاهــــی دلش را نمیــــلرزاند...


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سفری به دور دنیاست ،
وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

چه تناقض تلخی شده ام . . . دلم شورمیزند !
اما دستانم نمک ندارد . . .


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

حرفي نيست ...

خودم سكوتت را معني مي كنم ..

كاش مي فهميدي ...

گــــــــــاهي همين نگــــاه ســـــــــــــــــــردت ..

روي زمستان را هم كم مي كنـــــــــد ..!!!


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

مجنون هميشه مرد نيست .گاهي مجنون دختركي تنهاست كه زماني ليلي كسي بوده!!!!!!!


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

 

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .
ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ
ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻐـﻠـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﺳـﺮﺗـﻮ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺳـﯿـﻨـﺶ
ﺁﺭﻭﻣـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﺣـُﺮﻡ ﻧـﻔـﺲ ﻫـﺎﺵ ﺗـﻨـﺖ ُ ﺩﺍﻍ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﻋـﻄـﺮ ﺩﺳـﺘـﺎﺵ ﻣـﻮﻫـﺎﺗـﻮ ﻧـﻮﺍﺯﺵ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ ﮐـﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﻡ ﮔـﻮﺷـﺖ ﺑـﮕـﻪ
ﻏـﺼـﻪ ﻧـﺨـﻮﺭﯼ ﻫـﺎ . . .
ﻣﻦ ﮐــ ♥ـــﻨـــ ♥ـــﺍﺭﺗـــــــ ♥ ـــــــــﻢ

 

 

 

میگن هر چی از دوست رسد نیکوست!
پس چرا هر چی از تو میرسه
خاطره ...
نگاه ...
لبخند ...
یاد ...
ویران کننده است !
منو داغون میکنه ....!؟


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

شماهم مثل من؛
دلتون یه فیـــلم بلنـــد میخواد...
یک واقعیت عــاشقـانه...
پر از سکانس های با "..." بودن
و یک دکمه تکـــــرار!!!؟؟


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

صبرت که تمام شد ، نرو

معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود . . .

 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

سخــت تریـــن کارٍ دنیـــا بی محلـــی کــردن به کســـی است که بـا تمـــامٍ وجـــود دوسش داری...



نظرات شما عزیزان:

SaRaH
ساعت22:30---19 آذر 1391
kheili gashangeeee

Mortezak
ساعت19:13---16 آذر 1391
سلام مرسی که لینکم کردی تو هم لینک شدی بازم بهم سر بزن
یاحق


Mortezak
ساعت18:54---16 آذر 1391
حالا عیب نداره غم آخرت باشه ایشالا این وبت بهتر میشه

Mortezak
ساعت10:11---16 آذر 1391
سلام با اسم: خرابه ی یک عاشق تنها

mehran
ساعت23:40---15 آذر 1391
سلام.وبت زیباست.ممنون که خبرم کردی.راستی آپم دوباره.منتظرتم.

kimia
ساعت13:29---15 آذر 1391
سلام ممنونم سرزدين.....

شما رو لينك مي كنم شما

هم زحمتشو بكشين....

موفق باشين


مرضیه
ساعت13:18---15 آذر 1391
سلام.ممنون که بهم سر زدی.خوشحال میشم لینکم کنی.منم باهمین اسم عاشق تنها لینکت میکنم..

ترنم باران
ساعت12:43---15 آذر 1391
سلام ممنون که بهم سر زدی امیدوارم که موفق باشی با کمال میل لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:جملات عاشقانه,شعر عاشقانه,عکس عاشقانه,اس ام اس,پیامک,جملات احساسی,love, ] [ 11:32 ] [ عاشق تنها ] [ ]